Rozliczanie projektów
Wiedza, doświadczenie, relacje.
Otrzymanie dofinansowania to połowa sukcesu. Trzeba jeszcze prawidłowo zrealizować projekt, zebrać odpowiedną dokumentację i rozliczyć poniesione wydatki. Wiąże się to z dodatkowym nakładem pracy oraz z koniecznością posiadania wiedzy i doświadczenia w tym zakresie. Dzięki realizacji projektów własnych, posiadanego doświadczenia z wdrażania programów oraz przeprowadzanych kontroli przedsięwzięć wiemy jak prawidłowo prowadzić projekty. Dlatego też od lat wspieramy przedsiębiorców w realizacji ich projektów, aby nakład pracy, który z tym się wiąże nie zakłócał bieżącej pracy firmy. Nie każdy musi znać się na wszystkim – Ty robisz biznes, my zajmiemy się koniecznymi formalnościami. Warto zaufać naszym profesjonalistom.
Świadczymy usługi w następującym zakresie:
- nadzór nad prawidłowością realizacji umowy o dofinansowanie
- pomoc w zakresie prawidłowości dokonywania zamówień, tj. wyboru prawidłowego trybu (PZP, zasada konkurencyjności, rozeznanie rynku)
- nadzór nad terminowością realizacji etapów projektu
- pomoc przy aneksowaniu umowy o dofinansowanie
- nadzór nad prawidłowością dokumentowania realizacji projektu, w tym zapewnienie czytelnej ścieżki audytu
- pomoc w zakresie realizacji obowiązków sprawozdawczych oraz składania wniosków o płatność w systemie elektronicznym SL2014
- pomoc w zakresie określenia obszarów ryzyka w projekcie i podjęcia działań w celu ich ograniczenia
- zapewnienie bieżącego monitoringu projektu, w tym stopnia realizacji wskaźników
- przygotowanie przedsiębiorcy do zamknięcia i kontroli projektu
- wsparcie przedsiębiorcy w trakcie czynności kontrolnych.