Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MŚP
Webinarium Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MSP wide
Archiwum aktualności | 28.09.2022

Webinarium: „Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MŚP”- 06.10.2022r.

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego zaprasza w imieniu swojego partnera – Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przedsiębiorców sektora MŚP oraz jednostki sektora finansów publicznych do udziału w webinarium: „Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MŚP, które odbędzie się 6 października 2022 r., w godzinach 09.00-14.30.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy wydziałów/referatów zamówień publicznych w JSFP oraz innych jednostkach zobligowanych do stosowania Prawa zamówień publicznych,
  • Osoby zarządzające systemem udzielania zamówień publicznych,
  • Osoby zajmujące się kontrolą i audytem zamówień publicznych,
  • Osoby procedujące i decydujące w postępowaniu od strony Wykonawcy,
  • Wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat zamówień publicznych.

Tematyka spotkania:

  • Sposoby zawierania umów w międzynarodowych;
  • Ułatwienia dla MŚP – zwiększenie udziału w rynku zamówień publicznych;
  • Sposoby zawierania umów w zamówieniach publicznych – omówienie najczęściej występujących przypadków;
  • Ogólne warunki umów, regulamin umowny jako integralna część umowy;
  • Przykładowe klauzule umowne oraz wzorce handlowe występujące w praktyce zakupowej;
  • Umowa ramowa;
  • Zasady podpisywania umów;
  • Sposoby zabezpieczenia umów;
  • Klauzule waloryzacyjne;
  • Zastrzeżenia w umowach dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa i obowiązku poufności.

Prelegent

Dr Grzegorz Basiński – Chief Executive Officer of Service Oriented Architecture. Z wykształcenia oraz pasji fizyk i informatyk. Uznany specjalista, audytor i wykładowca w zakresie technologii teleinformatycznych, bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa, analizy ryzyka, IT oraz zamówień publicznych. Absolwent Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach na kierunku Fizyka oraz Apsley Business School w Londynie i Głównej Szkoły Menadżerskiej Collegium Humanum, na których uzyskał tytuły Executive Master of Business Administration (EMBA), Doctor of Business Administration (DBA) oraz w najbliższym czasie przystąpi do obrony tytułu Doctor of Laws (LL.D.) – Prawo w biznesie. Posiada certyfikaty: Audytora Wiodącego ISO/IEC 22301 ISO/IEC 27001 oraz MoR® Certificate in Risk Management. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Factor Analysis of Information Risk w Kalifornii oraz Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Wykładowca Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Kielcach na Kierunkach Administracja o specjalności Cyberbezpieczeństwo, Frontend developer, Cyberbezpieczeństwo z elementami audytu w administracji publicznej. Współautor wytycznych kształcenia dla Krajowego Systemu Certyfikacji Cyberbezpieczeństwa KS2C.

Zgłoszenie

Aby wziąć udział w spotkaniu należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.

Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia.

Kontakt

Karolina Gzubicka
tel: +56 699 54 81
e-mail: karolina.gzubicka@tarr.org.pl

Zobacz pozostałe artykuły

Technologie jutra w zasięgu ręki
Informacje | 23.11.2022

Technologie jutra w zasięgu ręki

Smart City, AI, Przemysł 4.0, Internet Rzeczy to określenia kategorii „Przyszłość dzieje się teraz”. Przed nami największa światowa konferencja Smart City Expo World Congress w...

Zapisz się do newslettera