Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MŚP
Webinarium Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MSP wide
Archiwum aktualności | 28.09.2022

Webinarium: „Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MŚP”- 06.10.2022r.

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego zaprasza w imieniu swojego partnera – Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przedsiębiorców sektora MŚP oraz jednostki sektora finansów publicznych do udziału w webinarium: „Umowy w międzynarodowych zamówieniach publicznych MŚP, które odbędzie się 6 października 2022 r., w godzinach 09.00-14.30.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy wydziałów/referatów zamówień publicznych w JSFP oraz innych jednostkach zobligowanych do stosowania Prawa zamówień publicznych,
  • Osoby zarządzające systemem udzielania zamówień publicznych,
  • Osoby zajmujące się kontrolą i audytem zamówień publicznych,
  • Osoby procedujące i decydujące w postępowaniu od strony Wykonawcy,
  • Wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat zamówień publicznych.

Tematyka spotkania:

  • Sposoby zawierania umów w międzynarodowych;
  • Ułatwienia dla MŚP – zwiększenie udziału w rynku zamówień publicznych;
  • Sposoby zawierania umów w zamówieniach publicznych – omówienie najczęściej występujących przypadków;
  • Ogólne warunki umów, regulamin umowny jako integralna część umowy;
  • Przykładowe klauzule umowne oraz wzorce handlowe występujące w praktyce zakupowej;
  • Umowa ramowa;
  • Zasady podpisywania umów;
  • Sposoby zabezpieczenia umów;
  • Klauzule waloryzacyjne;
  • Zastrzeżenia w umowach dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa i obowiązku poufności.

Prelegent

Dr Grzegorz Basiński – Chief Executive Officer of Service Oriented Architecture. Z wykształcenia oraz pasji fizyk i informatyk. Uznany specjalista, audytor i wykładowca w zakresie technologii teleinformatycznych, bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa, analizy ryzyka, IT oraz zamówień publicznych. Absolwent Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach na kierunku Fizyka oraz Apsley Business School w Londynie i Głównej Szkoły Menadżerskiej Collegium Humanum, na których uzyskał tytuły Executive Master of Business Administration (EMBA), Doctor of Business Administration (DBA) oraz w najbliższym czasie przystąpi do obrony tytułu Doctor of Laws (LL.D.) – Prawo w biznesie. Posiada certyfikaty: Audytora Wiodącego ISO/IEC 22301 ISO/IEC 27001 oraz MoR® Certificate in Risk Management. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Factor Analysis of Information Risk w Kalifornii oraz Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Wykładowca Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Kielcach na Kierunkach Administracja o specjalności Cyberbezpieczeństwo, Frontend developer, Cyberbezpieczeństwo z elementami audytu w administracji publicznej. Współautor wytycznych kształcenia dla Krajowego Systemu Certyfikacji Cyberbezpieczeństwa KS2C.

Zgłoszenie

Aby wziąć udział w spotkaniu należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.

Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia.

Kontakt

Karolina Gzubicka
tel: +56 699 54 81
e-mail: karolina.gzubicka@tarr.org.pl

Zobacz pozostałe artykuły

Zapisz się do newslettera