XVIII edycja Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
5 lipca wystartował regionalny etap XVIII edycjiKonkursu na Najlepszy Produkt Turystycznyorganizowanego przez Polską Organizację Turystyczną. Jego celem jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej poprzez kreowanie produktów, które nie tylko wyróżniają się atrakcyjnością turystyczną, ale także są nowatorskie i przyjazne turystom. Co roku Kapituła Konkursu zwraca szczególną uwagę na dostępność produktu turystycznego oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacji w jego rozwoju.
O Certyfikaty POT mogą obiegać następujące produkty: wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych – impreza turystyczna, obiekt, szlak, miejsce – obszar.
Nagrody przyznawane są w 4 kategoriach:
Certyfikat POT
Złoty Certyfikat POT
Certyfikat Internautów
Certyfikat Specjalny
Najbardziej prestiżowym wyróżnieniem, którego wybór wzbudza najwięcej emocji, jest Złoty Certyfikat. Kapituła Konkursu może go przyznać produktowi turystycznemu najwcześniej po trzech latach od daty przyznania Certyfikatu POT. W 2019 r. Złoty Certyfikat POT otrzymała Zabytkowa Kopalnia Srebra w Tarnowskich Górach. W 2020 r. Konkurs nie odbył się ze względu na pandemię.
Jury wybiera również Certyfikat Specjalny. Nagroda ta dedykowana jest produktom, które na rynku są stosunkowo krótko, bo mniej niż dwa lata, ale drzemie w nich duży potencjał.
Głos w Konkursie POT mają także użytkownicy sieci i mediów społecznościowych. Na jesieni będą mogli oni ocenić wskazane produkty w konkursie Certyfikat Internautów. Głosowanie odbędzie się na stronie www.polska.travel.
Wszystkie certyfikowane produkty turystyczne zostają objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna o wartości nie niższej niż 150 tys. złotych. Dotychczasowi laureaci Konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej prezentowani są na Narodowym Portalu Turystycznym certyfikaty.polska.travel.
Etapy konkursu:
Etap I – regionalny: 6 lipca – 19 września 2021 r.
Etap II – ogólnopolski: 1 października – 22 października 2021 r.
Ceremonia wręczenia Certyfikatów: listopad/grudzień 2021 r.
Powyższe terminy w uzasadnionych przypadkach mogą zostać zmienione.
Do Konkursu można zgłosić się poprzez rejestrację, a następnie wypełnienie formularza znajdującego się na stronie https://konkurs.pot.gov.pl/konkurs/.
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza na „Networking branży spożywczej. Dostępne fundusze unijne w pigułce”, które odbędzie się 11 października 2023,…
Marek Dźwigaj, Prezes Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego i Jerzy Sirak, Burmistrz Miasta Hajnówka, w związku z ogłoszonym nowym terminem składania wniosków o dotacje zapraszają…
PFRR oferuje do wynajęcia lokal położony w centrum Łomży, z atrakcyjnym czynszem najmu, umową na czas nieokreślony i dostępnością przez całą dobę. Doskonała...
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.