Szkolenie online – "Skuteczna reklama w mediach społecznościowych"
Szkolenie online – „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych: sprzedawaj i zdobywaj nowych klientów na rynkach zagranicznych”
Archiwum aktualności | 19.05.2021

Szkolenie online – „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych: sprzedawaj i zdobywaj nowych klientów na rynkach zagranicznych” – 01.06.2021r.

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego serdecznie zaprasza podlaskich przedsiębiorców na bezpłatne  szkolenie online pt. „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych: sprzedawaj i zdobywaj nowych klientów na rynkach zagranicznych”, które odbędzie się 1 czerwca 2021r. (wtorek) w godzinach 09:00-13:30 za pośrednictwem Internetu.

Szkolenie kierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy na temat reklamy w mediach społecznościowych ukierunkowanej na zdobywanie kontrahentów zagranicznych.

Tematyka szkolenia:

  1. Dlaczego warto reklamować się w ekosystemie Facebooka (Facebook, Instagram, Messenger, Whatts Up)? – około 20 minut
  • trochę statystyk (najnowsze dane, z lutego) ilu ludzi korzysta z SoMe, jak długo, jakie są najpopularniejsze kanały, jak to wygląda w pandemii i podczas lockdownów
  1. Możliwości, jakie daje business manager Facebook – dlaczego warto zaprzyjaźnić się z tym narzędziem? – około 15 minut
  • praktyczne wskazówki: po co tak naprawdę jest business manager, w kilku słowach jak założyć konto, gdzie podpiąć kartę, system płatności, pobieranie faktur
  1. Lejek sprzedażowy Facebook Ads – około 45 minut
  • omówienie struktury kampanii reklamowych (Cele – Zestawy reklam – reklamy)
  • Czym są cele reklamowe? Na jakim etapie lejka sprzedażowego powinniśmy je wybrać?
  • Kampanie w SoMe to kwestia kreatywności – nie zawsze konkretny cel, nazwany przez FB, daje najlepsze rezultaty – kilka przykładów, success stories
  1. Budżet na kampanię – około 15 minut
  • jak dużo musimy wydać, żeby dać się zauważyć?
  • czy reklama na Facebooku jest droga?
  1. Targetowanie reklam – około 45 minut
  • tworzenie grup docelowych w Facebook Ads
  • jakie informacje zbiera o nas Facebook?
  • w jaki sposób to wykorzystać przy tworzeniu reklam
  1. Tworzenie grup niestandardowych – około 20 minut
  • czym są grupy niestandardowe, kiedy warto ich używać a kiedy unikać?
  • grupy użytkowników oparte na aktywności
  • grupy użytkowników podobnych, tzw. lookalike
  • grupy użytkowników oparte o bazy mailingowe, formularze na stronie
  1. Remarketing na Facebooku – około 20 minut
  • Piksel Facebooka – instalacja i konfiguracja
  • Opcje remarketingowe (od osób, które były na stronie, oglądały produkt, dodały do koszyka, czy np. oglądały fragment opublikowanego wideo)
  1. Tworzenie reklam na Facebooku – około 20 minut
  • ostatni etap tworzenia kampanii
  • jakie formaty najlepiej się przyjmują, jak pisać skuteczne copy
  1. Optymalizacja kampanii – około 15 minut
  • na czym polega?
  • na co warto zwracać uwagę?
  • co zrobić, żeby poprawić skuteczność swoich kampanii?
  1. Q&A – Sesja pytań i odpowiedzi – około 30 minut

Prowadzący

Maciej Gromek – Marketer z przeszło 12-letnim doświadczeniem. Karierę w szeroko rozumianym marketingu rozpocząłem w Jagiellonii Białystok SSA, ekstraklasowym klubie piłkarskim gdzie odpowiadałem za komunikację, PR oraz kontakty z mediami. Kolejnym etapem była prawie 6-letnia praca w agencji marketingowej, gdzie poznawałem sukcesywnie narzędzia digitalowe, żeby na koniec być odpowiedzialnym za wszelkie działania w tym obszarze – głównie zajmowałem się reklamą w mediach społecznościowych oraz w ekosystemie Google.
Prawie 10-letnie doświadczenie zaprocentowało podjęciem pracy w spółce Merkury SA, gdzie odpowiadałem za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej produktów z działu zdrowej żywności. Następnie zostałem przeniesiony do spółki Eurus, należącej do grupy kapitałowej Merkurego, gdzie powierzono mi prowadzanie najważniejszego brandu w portfolio firmy – kosmetyków Natura Siberica. Na co dzień zajmuję się tworzeniem strategii, jej realizacją, zarządzaniem budżetem, promocją. Z racji doświadczenia w codziennej pracy najchętniej stawiam na rozwiązania digitalowe, co przynosi nadzwyczaj dobre efekty.
Od półtora roku mam również przyjemność nauczać przedmiotów z zakresu digital marketingu w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.

Program seminarium

09:00–09:05 czas na zalogowanie się gości i prelegentów
09:05–09:10 powitanie ze strony organizatora
09:10–09:15 prezentacja projektu Enterprise Europe Network
09:15–13:00 szkolenie (przerwa 15 minutowa w trakcie webinarium – ustala prowadzący)
13.00–13:30 sesja pytań i odpowiedzi

Rejestracja

Wymagana jest rejestracja za pomocą formularza on-line dostępnego na dole strony. Zapisy przyjmujemy do 31 maja 2021 r. do godz. 14:00.

Na spotkanie zapraszamy podlaskich przedsiębiorców z sektora MŚP (mikro, małe i średnie firmy) z wyłączeniem firm doradczych i konsultingowych.

Po weryfikacji zgłoszenia wyślemy e-mail potwierdzający udział w spotkaniu a w przeddzień szkolenia otrzymają państwo link do platformy webinarowej.

Kontakt

Karolina Oblacewicz
kom: +48 515 826 333
e-mail: oblacewicz@pfrr.pl

Formularz zgłoszeniowy

Zobacz pozostałe artykuły

Technologie jutra w zasięgu ręki
Informacje | 23.11.2022

Technologie jutra w zasięgu ręki

Smart City, AI, Przemysł 4.0, Internet Rzeczy to określenia kategorii „Przyszłość dzieje się teraz”. Przed nami największa światowa konferencja Smart City Expo World Congress w...

Zapisz się do newslettera