Szkolenie online – „Design thinking w efektywnej sprzedaży zagranicznej”, 26.11.2021r.
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców na szkolenie pt. „Design thinking w efektywnej sprzedaży zagranicznej”, które odbędzie się 26 listopada 2021r. (piątek) w godzinach 10:00-12:30 w formule online. Szkolenie dedykowane jest przedstawicielom mikro, małych i średnich przedsiębiorstw tj. menedżerów oraz specjalistów ds. obsługi klienta, customer experience, innowacji, jakości, R&D, marketingu i customer experience, rozwoju biznesu i sprzedaży, członków zespołów realizujących projekty dot. innowacji B2B oraz B2C, a także osób odpowiedzialnych za budowę oraz rozwój kultury innowacji oraz szukających sprawdzonych metod wspierających rozwój biznesu.
TEMATYKA
Szkolenie będzie skupiało się na praktycznych aspektach:
diagnozowania realnych potrzeb klienta,
kreatywnego myślenia i wychodzenia poza schematy,
metod angażowania klienta końcowego w proces tworzenia produktów i usług,
kreowania i testowania nowych rozwiązań razem z klientami.
PRELEGENT
Paweł Żebrowski – Kierownik Działu Centrum Transferu Technologii Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, współtwórca SHOPA Design & Strategy. Od ponad 14 lat udziela doradztwa dla firm, startupów i zespołów naukowych w dziedzinie eksportu, internacjonalizacji, strategii innowacyjności, projektowania produktów i usług. Absolwent programu stażowego Top500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda, trener i moderator zespołów projektowych pracujących metodyką Design Thinking. Współpracował m.in. z takimi firmami jak ADAMED, City Handlowy, Sokołów czy CD Projekt RED.
PROGRAM SPOTKANIA
10:00 – 10:05
Czas na zalogowanie się gości i prelegentów
10:05 – 10:10
Rozpoczęcie spotkania, powitanie uczestników
10:10 – 10:20
Prezentacja projektu Enterprise Europe Network Iwona Siembida – Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego
10:20 – 10:45
Wprowadzenie do metodyki, rys historyczny
10:45 – 11:15
Case studies polskich i zagranicznych firm w stosowaniu Design Thinking, Empatia, Definiowanie i Generowanie Pomysłów – rola w procesie, narzędzia
11:15 – 11:30
Przerwa kawowa
11:30 – 12:00
Prototypowanie i Testowanie – rola w procesie, metody i narzędzia
12:00 – 12:25
Q&A, czyli sesja pytań i odpowiedzi
12:25 – 12:30
Zakończenie spotkania
REJESTRACJA
Wymagana jest rejestracja za pomocą formularza on-line dostępnego na dole strony. Zapisy przyjmujemy do 26 listopada 2021 r.
Na spotkanie zapraszamy przedsiębiorców z sektora MŚP (mikro, małe i średnie firmy) z wyłączeniem firm doradczych i konsultingowych.
Po weryfikacji zgłoszenia wyślemy e-mail potwierdzający udział w spotkaniu wraz z linkiem do platformy webinarowej.
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza na bezpłatne spotkania b2b dla branży IT, które odbędą się w dniach…
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza na IPEC 2025 – międzynarodową konferencję i spotkania kooperacyjne online, która odbędzie się…
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza do wzięcia udziału w wydarzeniu Health Days 2025, które odbędzie się w dniach…
Skorzystaj z dofinansowania w kwocie 10 000 euro i zmniejsz zużycie energii w swojej firmie. Projekt EENergy ma na celu…
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.