Misja gospodarcza podlaskich firm na Litwę, 8-12.05.2023r.
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza podlaskie firmy z branży spożywczej do udziału w misji gospodarczej na Litwę, która odbędzie się…
Zapraszamy zainteresowanych do zakupu samochodu osobowego marki Mazda 3 2.0B będącego własnością Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego.
Ubezpieczenie OC do 26 listopada 2022r., badania techniczne do 21 stycznia 2023r.
Auto służbowe w ciągłej eksploatacji, serwisowane na bieżąco w ASO.
Faktura VAT ze stawką zw. (brutto=netto).
Możliwość umówienia się na oględziny i jazdę testową.
Auto sprzedawane w formie konkursu ofert!!!
Oferty zawierające proponowaną cenę oraz dane oferenta (imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, telefon kontaktowy oraz NIP w przypadku firmy) należy dostarczyć na sesję otwarcia ofert, która odbędzie się w siedzibie Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego w Białymstoku przy ul. Starobojarskiej 15 w dniu 9 listopada 2022r. (środa) o godz. 10:00. Oferty można również przesłać e-mailem na adres borona@pfrr.pl (należy się wtedy liczyć z faktem, iż proponowana cena będzie widoczna).
PFRR zastrzega sobie możliwość unieważnienie konkursu ofert bez podania przyczyn.
Osoba wyznaczona do kontaktów: Daniel Borona, tel: +48 502 325 272, e-mail: borona@pfrr.pl.
W dniu 9 listopada 2022r. o godz. 10:00 nastąpiło otwarcie ofert. Złożono 2 oferty. Obaj oferenci nie potwierdzili chęci zakupu. W związku z tym konkurs ofert został nierozstrzygnięty.
Zarząd Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza podlaskie firmy z branży spożywczej do udziału w misji gospodarczej na Litwę, która odbędzie się…
Pierwsze warsztaty #OgarnijHejt za nami. Przeprowadziliśmy je w Szkole Podstawowej nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku. To była…
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza firmy z branży narzędziowo – przetwórczej na spotkania B2B, które odbędą się w ramach INNOFORM 2023…
Ruszamy! Dzisiaj, 24 marca, na konferencji prasowej przedstawiliśmy działania, jakie zrealizujemy w ramach kampanii „#wkręć się w technologię!” i uzasadniliśmy,…