🎯 RIGA FOOD B2B Marketplace & Business Event gromadzi firmy (kupujących i dostawców) z wielu krajów m.in. Litwy, Łotwy, Estonii, Ukrainy, Włoch, Niemiec, Węgier. Jest to wyjątkowa okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i pozyskania nowych klientów.
Spotkania odbędą się na miejscu: na stoiskach wystawowych Riga Food, w dedykowanej strefie biznesowej oraz online. Spotkania można umawiać z wyprzedzeniem za pośrednictwem strony internetowej:
🔹 Producenci żywności i napojów; 🔹 Dostawcy technologii spożywczych; 🔹 Firmy zajmujące się opakowaniami; 🔹 Twórcy produktów i innowacyjnych rozwiązań w branży spożywczej.
Dlaczego warto wziąć udział?
✅ Lepsza widoczność: Zwiększ rozpoznawalność swojej marki w branży spożywczej na rynkach zagranicznych. Zaprezentuj swoją firmę oraz produkty lub usługi na stronie www wydarzenia, stwórz profil firmy oraz opisz to, czym się zajmujesz (możesz dodać także zdjęcia produktów, logo firmy). Kliknij tutaj ✅ Networking: Nawiąż nowe kontakty biznesowe z firmami z wielu krajów. Ty decydujesz z kim się spotkasz 1:1, na miejscu czy online. Znajdziesz także partnerów do dyskusji na temat nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań. ✅ Wiedza i inspiracje: Poznaj najnowsze trendy i technologie w branży spożywczej. Weź udział w prelekcjach i warsztatach prowadzonych przez ekspertów.
Koszty
Organizatorzy proponują 2 pakiety:
1. Pakiet ogólny – bezpłatny udział w sesji B2B zawiera:
5 spotkań biznesowych;
zamieszczenie profilu firmy;
zamieszczenie 1 produktu w katalogu produktów i usług w sekcji „MARKETPLACE”.
2.Pakiet biznesowy w cenie 79.00 EUR + VAT, zawiera:
nielimitowaną liczbę umawianych spotkań;
zamieszczenie profilu firmy;
nielimitowaną liczbę produktów zamieszczanych w katalogu produktów i usług w sekcji „MARKETPLACE”;
1 dedykowany post w mediach społecznościowych;
wieczór biznesowy w dniu 5 września (dla uczestniczących fizycznie w targach).
Rejestracja
Rejestracja i więcej informacji na stronie wydarzenia:
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) zaprasza wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z Regulaminem oraz do wzięcia udziału w przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż 4/5…
Z okazji Świąt Wielkanocnychspokojnego czasu spędzonego wśród bliskich, wypełnionego radością i chwilą na refleksję życzą Zarząd i Pracownicy Podlaskiej Fundacji…
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) ogłasza nabór wniosków na misję gospodarczą w charakterze zwiedzającego, która odbędzie się w terminie 5-10 października 2025 r. podczas Tech…
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.