Rozstrzygnięcie konkursu Internautów – Podlaska Marka Konsumentów

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów, organizowany nieprzerwanie od kilkunastu lat i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów.

To przegląd nowych rozwiązań, trendów i wydarzeń pokazujący, co w ostatnim czasie nas zachwycało i zaskakiwało.

Za nami rozstrzygnięcie konkursu Internautów – Podlaska Marka Konsumentów.

Do końca trwał zacięty bój o pozycje lidera, ostatecznie zwyciężył Zespół Pieśni i Tańca „Suwalszczyzna”.

Na suwalską grupę oddano ponad  3 tys., głosów.

Na drugim miejscu z ilością głosów prawie  2900 uplasowała się Produkty z Mleczarni w Łapach.

Podium zamyka akcja społeczna PSAcery, spacery ze schroniskowymi psiakami otrzymały ponad tysiąc głosów.

Serdecznie gratulujemy.

ZPiT Suwalszczyzna, fot. Piotr Kopciał 1
Zespół Pieśni i Tańca Suwalszczyzna
fot. Piotr Kopciał

 

Gala Finałowa Podlaskiej Marki

A my z niecierpliwością czekamy na 24 kwietnia. Bowiem tego dnia w trakcie Gali Finałowej dowiemy się kto otrzyma pozostałe wyróżnienia.

Przypominamy, że nasze wydarzenie „Liderzy Przyszłości” jest nominowane w kategorii Wydarzenie.

Znaleźć się w trójce najlepszych wydarzeń 2017 roku to dla nas ogromny sukces. Ale mamy apetyt na więcej i liczymy, że jury doceni nasze starania jakie podejmujemy aby zatrzymać młodzież w naszym regionie.