InnoBoost
Projekt „InnoBoost – Stymulacja Innowacyjności wśród MŚP” miał na celu wykonanie analizy instytucji otoczenia biznesu pod kątem świadczenia usług innowacyjnych, a w kolejnym etapie organizację Dni Innowacji.
Projekt był realizowany w okresie: sierpień 2010 – wrzesień 2011.
- Wzrost świadomości przedsiębiorców z Polski Centralnej i Wschodniej odnośnie istoty innowacji poprzez organizację Dni Innowacji,
- Stworzenie silniejszej i skuteczniejszej sieci instytucji wspierających wdrażanie innowacji w regionach partnerskich,
- Ułatwienie współpracy i komunikacji pomiędzy lokalnymi i regionalnymi instytucjami świadczących innowacyjne usługi dla sektora MSP,
- Ułatwienie wspierania innowacji w regionach poprzez zapewnienie informacji o funkcjonujących źródłach wsparcia innowacji.
Koszt całego projektu wyniósł 82 568 €, w tym dofinansowanie z Komisji Europejskiej w wysokości 50% wartości projektu oraz z Ministerstwa Gospodarki – 70 000 PLN.
- Identyfikacja usług wspierających innowacyjność w regionach objętych projektem.
- Organizacja 4 lokalnych konferencji w regionach partnerskich.
- Agencja ds. konkurencyjności i innowacyjności [Executive Agency for Competitiveness & Innovation (EACI)]
- Ministerstwo Gospodarki
- Lider: Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego
- Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego
- Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości