Podlaska branża wnętrzarska będzie się promować na międzynarodowej imprezie

Sześć podlaskich firm z branży wnętrzarskiej zgłosiło się do projektu „Dobre, bo z Podlasia III. Promocja województwa i lokalnych firm z branży wyposażenia wnętrz na międzynarodowych targach IMM Cologne 2021”. Jak się dowiedzieliśmy, są jeszcze wolne miejsca na to wydarzenie.

Liderem projektu jest Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego, która w sposób kompleksowy zorganizuje wyjazd na targi do Kolonii, gdzie podlaskie firmy będą mogły wystawić swoje produkty i zdobyć nowe kontakty biznesowe.

Udział w targach w charakterze wystawcy jest bardzo kosztowny, stąd wiele firm rezygnuje z tego typu przedsięwzięcia – mówi w rozmowie z naszą redakcją Marcin Pogorzelski z PFRR. – Dzięki udziałowi w projekcie partnerskim, z inicjatywy PFRR, firmy otrzymują do 85 procent dofinansowania. Dodatkowo, koszty udziału w targach w przeliczeniu na jedną firmę są znacznie niższe, przedsiębiorcy oszczędzają swój czas i nie muszą się martwić o sprawy organizacyjne, związane m.in. z wynajmem powierzchni wystawienniczej czy zabudową. Ponadto, nasi eksperci oferują swoje wsparcie również podczas samego wydarzenia.

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego posiada jeszcze dwa ostatnie miejsca dla chętnych na wyjazd do Kolonii.

Eksperci PFRR twierdzą, że wciąż wciąż niewiele podlaskich firm wystawia się na targach zagranicznych. Spowodowane jest to brakiem doświadczenia, pieniędzy, a czasem odwagi, by zaryzykować.

Tymczasem jest możliwość, by przy minimalnym zaangażowaniu i ryzyku, zaprezentować swoje produkty klientom z całego świata. W ramach dotacji z urzędu marszałkowskiego Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego organizuje stoisko wspólne dla podlaskich firm z branży urządzania wnętrz. Brak wiedzy i pieniędzy nie może już dłużej być wymówką – tłumaczy Magdalena Kochanowska, koordynatorka projektu.

Przypomnijmy: Międzynarodowe Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz IMM Cologne odbywają się od kilkudziesięciu lat, co roku w styczniu. Jest to miejsce, gdzie można pokazać albo podpatrzeć nadchodzące trendy w meblarstwie i wyposażeniu wnętrz. To miejsce, w którym już teraz można zobaczyć przyszłość. W tegorocznej edycji królowały meble, oświetlenie wnętrz, tekstylia, ale również inteligentne rozwiązania typu smart przeznaczone dla świadomych odbiorców czy też śmiałe, awangardowe projekty młodych twórców.


Źródło: https://ddb24.pl/artykul/podlaska-branza-wnetrzarska/931795