Misja handlowa podlaskich firm z branży metalowej i branż powiązanych do Niemiec, 1-4 kwietnia 2019r.
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza podlaskie firmy z branży metalowej i branż powiązanych zainteresowane nawiązaniem współpracy z niemieckimi partnerami do udziału w misji handlowej do Niemiec w dniach 1-4 kwietnia 2019 r. Program misji obejmuje zwiedzanie targów HANNOVER MESSE oraz udział w spotkaniach kooperacyjnych podczas tych targów.
Dlaczego Niemcy?
W tym kraju, w Hanowerze, odbywają się co roku największe na świecie targi przemysłowe – HANNOVER MESSE. Dla większości firm jest to punkt obowiązkowy planu wyjazdów zagranicznych, pokaz ich siły i prestiżu oraz otwartości na nowe kontakty. Wiele firm, zwłaszcza mniejszych i młodszych, nie może sobie pozwolić na taki wyjazd ze względu na koszty i brak doświadczenia.
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego, dzięki współpracy międzynarodowej w ramach projektu Enterprise Europe Network, ma możliwość zaoferowania podlaskim firmom bezpłatnego zwiedzania targów i udziału w spotkaniach kooperacyjnych. W innym przypadku koszty udziału wyniosłyby ponad 600 zł.
Warunki uczestnictwa w misji handlowej
Firmy zainteresowane udziałem w misji handlowej są zobowiązane:
- do 28 lutego 2019 r. wysłać zgłoszenie do Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego (formularz zgłoszeniowy dostępny na dole strony);
- do 28 lutego 2019 r. zarejestrować się na oficjalnej stronie spotkań kooperacyjnych HANNOVER MESSE (udział w spotkaniach kooperacyjnych jest warunkiem koniecznym wyjazdu na misję): http://www.b2fair.com/hannovermesse2019
Udział w spotkaniach kooperacyjnych jest bezpłatny dla podlaskich firm, które dokonają rejestracji przed 28.02.2019 r. Dodatkowo firmy te otrzymają wejściówkę na targi HANNOVER MESSE. W celu utrzymania wysokiego poziomu wydarzenia i ograniczenia zjawiska nieodbywających się, a umówionych spotkań, w przypadku rezygnacji z udziału zarejestrowana firma obciążona zostanie opłatą 150 EUR.
Rejestracja po 28.02.2019 r. również będzie możliwa, jednak koszt udziału w wydarzeniu w takim przypadku wyniesie 150 EUR, która będzie rownież naliczona w przypadku nieobecności uczestnika na Targach.
Ośrodek Enterprise Europe Network pokryje koszt transportu, obsługi uczestników przed i w trakcie misji oraz uroczystej kolacji 2 kwietnia 2019 r. Uczestnik pokrywa koszty noclegu i wyżywienia we własnym zakresie. Dodatkowo, w przypadku rezygnacji z udziału w spotkaniach kooperacyjnych poniesie koszt 150 EUR.
Co to są spotkania kooperacyjne
Giełdy kooperacyjne są dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą w jednym miejscu i w krótkim czasie mieć dostęp do wielu partnerów z zagranicy i móc wybrać tylko tych, z którymi widzą możliwość rzeczywistej współpracy. Giełda kooperacyjna jest właśnie tak skonstruowana – uczestnicy zamieszczają na specjalnej platformie internetowej krótkie opisy swojej działalności i określają z góry, jaki typ współpracy ich interesuje. Sami decydują, kogo zaprosić na spotkanie B2B, czyje zaproszenie przyjąć, a z którego zaproszenia zrezygnować. Uczestnik, po otrzymaniu harmonogramu, wie, z kim, o której i przy którym stoliku odbędzie spotkania i może się do nich przygotować. Rozmowy trwają maksymalnie pół godziny. Jest to wystarczający czas, by zaprezentować swoją propozycję, wysłuchać propozycji rozmówcy i sprawdzić, czy ta „szybka randka” daje nadzieję na dłuższy związek. Takie rozwiązanie pozwala zdecydowanie efektywniej zaplanować swój czas podczas targów i umożliwia umówienie wielu spotkań z zagranicznymi przedsiębiorcami.
Wsparcie techniczne
W przypadku pytań lub problemów z rejestracją prosimy o kontakt z organizatorami misji:
![]() |
Sylwia Gleń kom: 504 125 332 e-mail: glen@pfrr.pl |
![]() |
Karolina Anusiewicz kom: 666 022 869 e-mail: anusiewicz@pfrr.pl |
![]() |
Anna Wrzesińska kom: 604 079 373 e-mail: wrzesinska@pfrr.pl |
Program misji
Ramowy program misji | |
01.04.2019 |
|
02.04.2019 |
|
03.04.2019 |
|
04.04.2019 |
|
Formularz zgłoszeniowy