„Marketing Internetowy” – studia podyplomowe

Chcą Państwo dowiedzieć się jak zaplanować kreatywną kampanię w Internecie? Jakie wybrać narzędzia? Jak oswoić firmę z marketingiem w sieci? Jak zwrócić uwagę klientów na Państwa markę? Jak korzystać samodzielnie z nowoczesnych narzędzi internetowych oraz na co zwracać uwagę przy pracy ze specjalistycznymi agencjami? Proszę poświęć kilka minut na zapoznanie się z planem studiów i listą wykładowców, a ręczę, że nie będzie to czas stracony.

Internet stał się już dawno częścią naszego codziennego życia. Nowe media stanowią stały element prowadzenia biznesu. Jednak mnogość sposobów wykorzystania narzędzi internetowych sprawia, że poruszanie się w nich bez specjalistycznej wiedzy może narazić nie tylko na dodatkowe koszty, ale także na podejmowanie nieodpowiednich decyzji.

Można śmiało powiedzieć, że są to studia podyplomowe przygotowane z myślą o rynku pracy a także przedsiębiorcach, którzy chcą podnieść kwalifikacje swoje i swoich pracowników. Największą wartością tych studiów są wykładowcy-praktycy. Każdy kierunek ma swojego partnera merytorycznego. Kierunek „Marketing Internetowy” jest przygotowywany wspólnie z magazynem BRIEF.pl, NowyMarketing.pl oraz Infinity Group – jedną z najlepszych agencji interaktywnych w kraju. Patronatem medialnym objęła studia także Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego.

Jest to jeden z trzech najlepszych kierunków studiów podyplomowych o tej tematyce w Polsce, obok AGH i SGH! Zajęcia w Białymstoku poprowadzi nawet Paweł Tkaczyk – największy ekspert od budowania wizerunku i marki w Polsce.

Kadra

Szczegółowe informacje o programie studiów, kosztach i rekrutacji dostępne są na stronie:

http://wi.pb.edu.pl/podyplomowe/marketing-internetowy/

Kontakt

dr inż. Paweł Tadejko
Kierownik studiów podyplomowych
na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej
tel. 504 142 530
e-mail: p.tadejko (at) pb.edu.pl