sierpień 2000 – wrzesień 2000
WARTOŚĆ |
8 tysięcy EURO |
OPIS PROJEKTU |
Projekt był realizowany przez Podlaskie Centrum Euro Info działające przy Fundacji. Przeprowadzono badania ankietowe, które pozwoliły ocenić stopień wykorzystania Internetu w małych i średnich firmach oraz zidentyfikować potrzeby w tym zakresie. Zorganizowane zostały warsztaty nt. posługiwania się Internetem. W kilku wybranych firmach, które zadeklarowały chęć korzystania z Internetu przeprowadzono szkolenia z zakresu jego obsługi oraz zainstalowano modemy. Końcowym etapem projektu była konferencja podsumowująca dotychczasowe doświadczenia zdobyte w ramach projektu oraz prezentująca nowe możliwości dla małych i średnich firm płynące z wykorzystania Internetu. Wydany został pakiet startowy „Firma w Internecie” na dysku CD-ROM. |
PROFIL/LICZBA UCZESTNIKÓW |
220 osób — reprezentanci firm z sektora MSP w regionie |
EFEKTY |
|
PODMIOT ZAMAWIAJĄCY |
Framework Consulting DFK |
PARTNERZY |
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego, inne Centra Euro Info w Polsce |