Elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych - webinarium
Elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych – webinarium
Archiwum aktualności | 01.06.2023

Elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych – webinarium, 05.06.2023r.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza 5 czerwca 2023r. (poniedziałek), o godzinie 11:30 na webinarium, w trakcie którego zostaną omówione zagadnienia dotyczące elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych.

Uczestnicy webinarium poznają odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące komunikacji z publicznym zamawiającym, w tym m.in.: czy muszą posiadać podpis elektroniczny by startować w przetargu, czy elektroniczne składanie ofert jest bezpieczne. Zostaną też omówione najczęstsze praktyczne problemy w komunikacji elektronicznej. Webinarium jest dedykowane małych i średnim przedsiębiorstwom, które są zainteresowane udziałem w przetargach publicznych.

REJESTRACJA

Szczegóły i rejestracja: link

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego zachęca zainteresowanych do udziału w webinarium „Elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych”.

PROGRAM

  • 11:30 – 11:40 – Kiedy tzw. przetargi publiczne podlegają zasadom komunikacji elektronicznej określonym w przepisach prawa zamówień publicznych?
  • 11:40 – 11:50 – Czy przedsiębiorca musi posiadać podpis elektroniczny, by ubiegać się o zamówienia publiczne?
  • 11:50 – 12:05 – Jak zdobyć i jak używać podpisu elektronicznego (podstawowe informacje)?
  • 12:05 – 12:15 – Czy konto ePUAP oraz podpis osobisty umożliwiają ubieganie się o zamówienia publiczne?
  • 12:15 – 12:25 – Czy elektroniczne składanie ofert jest bezpieczne?
  • 12:25 – 12:40
    – Jakie są najczęstsze praktyczne problemy w komunikacji elektronicznej?
    – Kiedy wystarczającą formą komunikacji jest wiadomość tekstowa, a kiedy musi być ona opatrzona podpisem?
    – Jak sprawdzić, czy podpis elektroniczny jest ważny?
    – Co zrobić, gdy nie możemy „załadować” (upload) pliku z ofertą na platformę zakupową?
    – Jakie są konsekwencje wysłania informacji lub oferty po wyznaczonym terminie?
  • 12:40 – 12:50 – Podsumowanie – o czym bezwzględnie powinien pamiętać każdy przedsiębiorca w odniesieniu do komunikacji elektronicznej.
  • 12:50 – 13:00 – Pytania i odpowiedzi

Webinarium jest realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Zobacz pozostałe artykuły

Zapisz się do newslettera