EastMedia 2024: największa konferencja e-marketingowa w północno-wschodniej Polsce!
Już 20 listopada 2024 roku, w godzinach 9:00-15:20, Białostocki Park Naukowo-Technologiczny zaprasza na siódmą edycję konferencji EastMedia– największego cyklicznego wydarzenia poświęconego e-marketingowi w północno-wschodniej Polsce. EastMedia to solidna dawka wiedzy z marketingu internetowego, inspirujące prelekcje, praktyczne warsztaty oraz możliwość nawiązania bezcennych kontaktów biznesowych.
Uczestnicy i prelegenci
Podczas poprzednich sześciu edycji konferencji ponad 950 uczestników miało okazję zdobyć wiedzę od 54 ekspertów z branży. Tegoroczna edycja zapowiada się równie interesująco. W gronie prelegentów znajdą się znane postacie ze świata marketingu cyfrowego, a mianowicie Paulina Mikuła (Mówiąc inaczej), Zonia i Pioter Jurkowscy (Gdzie Bądź), Cezary Chwicewski (Electrum Up To Date Festival), Mariusz Kapusta (Leadership Center), Wojciech Biendzio (Bien Agencja), Marcin Laskowski (Sempai), Adam Dzieszuta (Attention Maker) oraz Paweł Jankowski (Bien Agencja).
Konferencja EastMedia
EastMedia to wydarzenie skierowane do przedsiębiorców, przedstawicieli startupów oraz osób zawodowo zajmujących się marketingiem internetowym. Jest to również doskonała okazja dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją wiedzę w zakresie tworzenia angażujących treści i skutecznej komunikacji marketingowej, współpracy z twórcami cyfrowymi, automatyzacji marketingu, nowoczesnych narzędzi marketingowych (AI, Google Ads), zarządzaniu projektami marketingowymi, czy kreatywności w przekazie. Niezależnie od poziomu doświadczenia, uczestnicy znajdą wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które mogą zastosować w swojej codziennej pracy. To doskonała okazja, by poszerzyć kompetencje i nawiązać cenne relacje biznesowe.
Konferencja EastMedia 2024 zyskała akredytację DIMAQ (międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych), co oznacza, że za udział w konferencji posiadacze certyfikatów DIMAQ będą mogli otrzymać 10 punktów recertyfikacyjnych.
Zapisy
Bilet na konferencję kosztuje 349 zł i obejmuje udział w 4 inspirujących prelekcjach oraz dostęp do dwóch sesji warsztatowych, w ramach których odbędzie się aż 8 różnych warsztatów. Każdy uczestnik będzie mógł samodzielnie wybrać dwa warsztaty najlepiej odpowiadające aktualnym wyzwaniom zawodowym lub obszarom, które chce rozwijać.
Rejestracja odbywa się online poprzez formularz na stronie:
W tegorocznej agendzie znajdą się wystąpienia i warsztaty takich ekspertów jak:
Paulina Mikuła, twórczyni popularnego kanału „Mówiąc inaczej”, która opowie o współczesnej polszczyźnie i zmianach w języku, a także poprowadzi warsztat z pisania prostą polszczyzną.
Cezary Chwicewski, uznany artysta o wielu talentach, ekspert w dziedzinie promocji i marketingu kultury, który przedstawi case study kreatywnego podejścia do marketingu znanych produktów na przykładzie Electrum Up To Date Festival. Poprowadzi również warsztat z kreatywności.
Zonia i Pioter Jurkowscy, twórcy kanału „Gdzie Bądź” publikujący w sieci treści podróżnicze od 2016 r., laureaci nagrody Bloger Roku 2020 National Geographic Traveler, poprowadzą prelekcje i warsztat pt. „Jak współpracować z twórcą cyfrowym”.
Mariusz Kapusta, ekspert zarządzania projektami, przybliży dynamiczne podejście do realizacji projektów marketingowych, łącząc kreatywność i elastyczność z wymagającymi deadline’ami. W trakcie warsztatu rozwinie tematykę wystąpienia. Pokaże, jak radzić sobie z wyzwaniami marketingowymi w sposób dynamiczny, a jednocześnie skuteczny.
Wojciech Biendzio, właściciel Bien Agencja, który podczas warsztatu pokaże, jak oszczędzać czas i zwiększać efektywność działań marketingowych przy użyciu sztucznej inteligencji.
Marcin Laskowski, ekspert od marketing automation w agencji Sempai, który podzieli się wiedzą na temat automatyzacji i zwiększenia efektywności działań marketingowych w obszarze e-commerce.
Adam Dzieszuta – ekspert od contentu video, który podczas warsztatu opowie, jak tworzyć wartościowe treści, które angażują odbiorców bardziej niż idealne ujęcia.
Paweł Jankowski – specjalista Meta & Google Ads w Bien Agencja, poprowadzi warsztat na temat konfiguracji i optymalizacji Google Ads, obejmujący analitykę, konfigurację konta i mierzalne cele, by zwiększyć efektywność działań reklamowych.
Weź udział
Konferencja EastMedia to wydarzenie, które dostarcza uczestnikom najnowszej wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które mogą zostać natychmiast wykorzystane w codziennej pracy. Organizowana przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny konferencja jest nie tylko świętem e-marketingu, ale także miejscem spotkań kreatywnych i innowacyjnych umysłów z całej Polski.
Nie przegap tej wyjątkowej okazji, by poszerzyć swoje horyzonty, zainspirować się najlepszymi i nawiązać cenne kontakty.
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) zaprasza wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z Regulaminem oraz do wzięcia udziału w przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż 4/5…
Z okazji Świąt Wielkanocnychspokojnego czasu spędzonego wśród bliskich, wypełnionego radością i chwilą na refleksję życzą Zarząd i Pracownicy Podlaskiej Fundacji…
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) ogłasza nabór wniosków na misję gospodarczą w charakterze zwiedzającego, która odbędzie się w terminie 5-10 października 2025 r. podczas Tech…
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.