AI w praktyce: wykorzystanie sztucznej inteligencji do zwiększenia efektywności w biznesie – webinarium, 03.04.2025r.
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zaprasza do wzięcia udziału w webinarium pod nazwą: ,,AI w praktyce: wykorzystanie sztucznej inteligencji do zwiększenia efektywności w biznesie”, które odbędzie się on-line 3 kwietnia 2025 r. (czwartek).
Kwestie organizacyjne
Spotkanie odbędzie się na platformie Google Meets. Link zostanie przesłany zarejestrowanym uczestnikom. Startujemy o 9:00, a kończymy o 15:00.
Zachęcamy do przygotowania własnego komputera, laptopa lub tabletu. Nie jest to konieczne, ale pomoże uzyskać maksymalną wartość ze szkolenia. Udział w seminarium informacyjnym jest BEZPŁATNY.
Grupa docelowa
Szkolenie jest adresowane do wszystkich przedsiębiorców z sektora MŚP zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy na temat pracy z narzędziami AI, wspierającymi działania marketingowe, sprzedażowe, zarządzanie komunikacją w zespole. Dla takich osób szkolenie będzie bardzo praktyczne i konkretne. Uczestnicy rejestrujący się na spotkanie, wyrażają zgodę na udostępnienie ekspertowi prowadzącymi szkolenie danych osobowych/danych w czasie dołączania do spotkania. Po zakończonym webinarium każdy z uczestników otrzyma dodatkowo (w ramach materiałów szkoleniowych) prezentację oraz listę promptów.
Ekspert prowadzący szkolenie
Adrian Prędkiewicz, właściciel firmy Sociends Adrian Prędkiewicz. Konsultant ds. marketingu B2B, strategii, komunikacji i AI. Zwiększa rentowność firm planując, wdrażając i ulepszając działania marketingowe od ponad 7 lat. Łączy doświadczenie, kreatywność i wiedzę wypracowując celne rozwiązania. Szeroki zakres wykonywanych zadań i praca z firmami z różnych branż dały mu umiejętności tworzenia i wdrażania zróżnicowanych kampanii według oczekiwań rynku. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca na Uniwersytecie Łazarskiego.
Wprowadzenie do AI w marketingu i sprzedaży ● Prompt Engineering – modelowanie idealnych zapytań, ● Wykorzystanie AI w marketingu i sprzedaży, ● Wyjście na rynki zagraniczne z AI – proces, ● Ochrona danych i uczenie modeli – na co uważać?
09:45
Ćwiczenia i praca nad case study
10:00
Tworzenie treści tekstowych i strategicznych ● Nazwy firm i projektów ● Opisy produktów i kategorii ● Artykuły blogowe ● Newslettery ● Analiza stron / konkurencji ● Wyszukiwanie i podsumowywanie informacji ● Treści do mediów społecznościowych ● Strategia marketingowa i komunikacji ● Plan kampanii w poszczególnych kanałach reklamowych ● Badania marketingowe ● Scenariusze Reels, kanałów na YouTube i innych form wideo ● AI w pozycjonowaniu i optymalizacji ● Poszukiwanie inspiracji i pomysłów ● Tłumaczenie treści na różne języki
10:45
Ćwiczenia i praca nad case study
11:15
Przerwa
11:30
Grafika z AI ● Treści graficzne do mediów społecznościowych ● Generowanie grafiki z tekstu ● Zmiana rozmiarów grafiki (np. pod kampanie Google Ads) ● Usuwanie lub dodawanie elementów do grafiki ● Usuwanie tła ● Tłumaczenie tekstu na grafice ● Generowanie prawdziwych zdjęć ● Zdjęcia profilowe ● Banery i wizualizacje ● Praca z produktami i ich obróbka ● Wykorzystywanie modeli AI z produktami ● Edycja prawdziwych zdjęć i grafik z wykorzystaniem AI (opcje PRO)
12:15
Ćwiczenia i praca nad case study
12:30
Wideo z AI ● Obróbka obecnego wideo w szybki sposób ● Dzielenie wideo na krótkie fragmenty (automatycznie) ● Dodawanie estetycznych napisów do wideo automatycznie ● Wideo ze zdjęć / krótkich ujęć ● Tworzenie wideo z tekstu ● Zestaw najlepszych efektów (Reels, Shorts, TikTok) ● Własne awatary i wideo w różnych językach (napisy / mowa) ● Poprawa jakości dźwięku ● Generowanie lektorów i innych dźwięków ● Generowanie gotowego wideo ze zdjęć i innych
13:00
Ćwiczenia i praca nad case study
13:45
Twój własny asystent AI ● Czym są asystenci AI? ● Sprawdź kilku moich asystentów AI ● Poznaj setki asystentów AI gotowych za Ciebie pracować ● Gotowe wytyczne do asystentów AI (kopiuj / wklej) ● Podsumowanie i Q&A
14:30
Ćwiczenia i praca nad case study
15:00 Zakończenie webinaru
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności poszczególnych części programu.
Osoba do kontaktu
Sylwia Gleń Ośrodek Enterprise Europe Network Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego T: +48 500 590 453 E: glen@pfrr.pl
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) zaprasza wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z Regulaminem oraz do wzięcia udziału w przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż 4/5…
Z okazji Świąt Wielkanocnychspokojnego czasu spędzonego wśród bliskich, wypełnionego radością i chwilą na refleksję życzą Zarząd i Pracownicy Podlaskiej Fundacji…
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) ogłasza nabór wniosków na misję gospodarczą w charakterze zwiedzającego, która odbędzie się w terminie 5-10 października 2025 r. podczas Tech…
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.